Jak przygotować firmę na KSeF?

KSeF to platforma dla podatników VAT, przeznaczona do wystawiania i odbierania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną, w specjalnie opracowanym przez Ministerstwo Finansów formacie. 

Temat, który wciąż pozostawia wiele niewiadomych – jak będzie wyglądał obieg dokumentów, co zrobić jeśli system się zawiesi, jak rozwiązać temat faktur zaliczkowych.

Spotkaliśmy się z Klientami GLC, aby przybliżyć kilka niewiadomych. Podczas spotkania poruszyliśmy 4 tematy:

  1. Aspekty prawno-podatkowe KSeF.
  2. Przekazywanie dokumentów księgowych po zmianach KSeF.
  3. Mechanizm KSeF w enova365.
  4. Rozwiązania IT na zagrożenia.

Nagrania wykładów oczekują na Państwa na naszym kanale YouTube:

Poniżej przekazujemy w Państwa ręce 4 prezentacje z wykładów.

Zapraszamy do pobrania sporej dawki wiedzy.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Wyślij prośbę o kontakt

Osoba z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą!

    Powiązane wpisy

    Integracja KSeF z enova365: Wady i Zalety dla Przedsiębiorców

    Czym różni się aplikacja podatnika KSeF z systemem ERP enova365? Jakie są różnice w funkcjonalności i korzyściach dla przedsiębiorców? W...

    Wdrożenie KSeF w enova365, czyli jak enova365 dostosowuje się do potrzeb różnych branż?

    W artykule przedstawię wszechstronne oprogramowanie klasy ERP, enova365, które jest wykorzystywane do integracji i zarządzania różnorodnymi procesami biznesowymi. Opiszę, jak...

    Integracja KSeF z enova365: Praktyczny Przewodnik dla Firm

    Czym jest Krajowy System e-Faktur (KSeF) oraz jakie zmiany przynosi w kontekście wymiany dokumentów sprzedażowych i zakupowych? Jakie są korzyści...