+48 32 479 10 50

enova365


#rozumiemybiznes

Brak kompletnej integracji systemów w przedsiębiorstwie to szereg niedogodności, takich jak: spowolniony przepływ informacji, błędy w danych, ich duplikacja czy też obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Remedium na te bolączki jest sprawny system ERP, taki jak enova365.
×

Umów się na konsultacje



    Moduły enova365

    Obecnie enova365 to jedno z najpopularniejszych ERP na rynku. Swoją popularność zawdzięcza głównie możliwości kompleksowej integracji systemów. enova365 to wsparcie zarówno w obszarze księgowości, jak i handlu, kadr, płac oraz CRM. System jest dostosowany do obsługi plików JPK i split payment. Co więcej, dzięki temu ERP firma otrzymuje wsparcie w zakresie zarządzania towarami. Jest to także narzędzie pomocne pracownikom, którzy otrzymują przypomnienia o szkoleniach i innych wydarzeniach, a także mogą bez konieczności wizyty w biurze przełożonego składać wnioski urlopowe i inne.

    Profesjonalne wdrożenie enova365

    Dobry program ERP to połowa sukcesu. Druga połowa to jego prawidłowe wdrożenie – oparte na analizie i pozbawione błędów. Każda firma posiada swoją specyfikę, którą należy uwzględnić, wdrażając ERP. Należy uważać, aby podczas zmian systemowych nie utracić lub nie uszkodzić plików z danymi. Dlatego też wprowadzając do firmy ERP enova365, oferujemy:

    • audyt przedwdrożeniowy,
    • konfigurację istniejących systemów informatycznych i aplikacji,
    • instalację oraz kompletną konfigurację systemu ERP,
    • transfer danych do nowego systemu.

    Specjaliści

    Nasz zespół to specjaliści mający na koncie liczne wdrożenia systemów ERP, w tym również enova365. Dajemy gwarancję poprawności wdrożenia systemu. Służymy także wsparciem w zakresie serwisu systemu i jego aktualizacji. Jesteśmy na bieżąco z wprowadzanymi zmianami, a w ramach współpracy serwisowej śledzimy też zmiany w przedsiębiorstwie, aby w porę wprowadzić odpowiednie modyfikacje dostosowane do zmieniających się potrzeb firmy.

    Szkolenia

    Jednak nie upieramy się, aby Klienci polegali tylko na naszej pomocy. Dlatego prowadzimy szkolenia, w ramach których przekazujemy wiedzę z zakresu wdrażania i obsługi systemu ERP. Program szkolenia ma charakter indywidualny, co oznacza, że dostosowujemy go do potrzeb danej firmy. Po przeprowadzeniu szkolenia nadal jesteśmy do dyspozycji, odpowiadając na wszelkie pytania i wyjaśniając wątpliwości.

    Elastyczność

    System ERP to podstawa sprawnego funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wdrożenie enova365 lub innego podobnego systemu to już standard. Kluczem do sukcesu jest natomiast dostosowanie systemu do specyfiki firmy i jej potrzeb, a także poprawne jego wdrożenie i stałe aktualizacje. Co ważne, enova365 to ERP, które daje duże możliwości w zakresie wprowadzania modyfikacji. Jest to elastyczny system dostosowujący się do danego przedsiębiorstwa, usprawniający działanie małych, średnich i dużych firm.

    CRM

    Workflow

    Business Intelligence

    DMS

    Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

    OCR

    Delegacje Służbowe

    Praca Zdalna

    Przeprowadzamy proces wdrożenia i pomagamy w migracji danych, a także zapewniamy opiekę serwisową.

    Skontaktuj się z nami

    Oferujemy naszym klientom stałe wsparcie w użytkowaniu systemu enova365. Zdajemy sobie sprawę, że tak obszerne narzędzie jakim jest obecnie enova365, wymaga sporej wiedzy w różnych obszarach.

    Nasza opieka zawiera bieżące konsultacje i wsparcie, modyfikację konfiguracji, w tym prace programistyczne, szkolenia dla nowych członków zespołu klienta oraz administrację programem i bazami danych.

    Nasz system rejestracji i przydzielania zgłoszeń gwarantuje klientowi dobrą komunikację z naszym zespołem, a tym samym poczucie bezpieczeństwa i bieżącego wsparcia.

    Wspieramy zarówno klientów, u których program był wdrażany bezpośrednio przez nasz zespół, jak i klientów pragnących zmienić opiekuna. Wychodzimy z założenia, że nasza usługa opieki powinna być elastyczna tak jak sam program.

    Usługę serwisową realizujemy w trzech wariantach:

    Srebrny Złoty Platynowy
    Pakiet dostępny w przedziale
    Pakiet dostępny w przedziale od 4h od 15h od 8h
      Termin przyjęcia zgłoszenia do realizacji
    Termin przyjęcia zgłoszenia do realizacji 48h 24h 24h
      Konsultacje zdalne i telefoniczne
    Konsultacje zdalne i telefoniczne
      Szkolenia zdalne
    Szkolenia zdalne
      Pomoc zdalna
    Pomoc zdalna
      Konsultacje i pomoc na miejscu u klienta
    Konsultacje i pomoc na miejscu u klienta
      Konfiguracja podstawowa
    Konfiguracja podstawowa
      Konfiguracja zaawansowana
    Konfiguracja zaawansowana
      Realizacja i modyfikacja raportów i wydruków
    Realizacja i modyfikacja raportów i wydruków
      Prace programistyczne i rozszerzenia
    Prace programistyczne i rozszerzenia
      Aktualizacja enova365 w godzinach biznesowych
    Aktualizacja enova365 w godzinach biznesowych
      Aktualizacja enova365 po godzinach biznesowych
    Aktualizacja enova365 po godzinach biznesowych
      Administracja serwerem SQL
    Administracja serwerem SQL Opcja
      Administracja serwerem
    Administracja serwerem Opcja
      Administracja siecią
    Administracja siecią Opcja
     
    Skontaktuj się Skontaktuj się Skontaktuj się
    Kontakt Kontakt Kontakt

    Co robimy

    enova365 ułatwia prowadzenie działalności gospodarczej w czterech zasadniczych obszarach. Należą do nich: księgowość, kadry i płace, handel oraz CRM. System pomaga firmie w prowadzeniu pełnej księgowości, jak i księgowości opartej na Księdze Przychodów i Rozchodów. Obsługuje mechanizm split payment oraz pozwala na generowanie […]

    Na swoim koncie mamy realizację wielu skomplikowanych projektów, w których zachodziła konieczność migracji dużych ilości danych z różnych baz danych do systemu enova365. Każdy z nich zakończył się sukcesem. Dysponujemy niezbędną wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie. Znamy sprawdzone […]

    Opieka serwisowa to idealne rozwiązanie dla wymagających. Doskonale rozumiemy, że Klienci często chcą – po prostu – korzystać z systemu, a w razie jakichkolwiek pytań, móc zgłosić się do specjalistów i szybko otrzymać konkretną odpowiedź. W ramach naszej usługi […]

    Aplikacja Archiwizator Azure tworzy automatyczne kopie zapasowe danych zgromadzonych w systemie na dedykowanych przestrzeniach chmury. Pozwala to uniknąć zagrożeń takich jak m.in. awarie i uszkodzenia sprzętu, przypadkowe skasowanie plików, kradzież danych lub złamanie firmowych procedur […]

    Tworzymy wysokospecjalistyczne dodatki i rozszerzenia. Przygotowujemy także dodatkowe funkcjonalności, które pozwalają na łączenie i wymianę danych pomiędzy innymi wykorzystywanymi w organizacji aplikacjami.

    Zależy nam, aby użytkownicy systemu enova365 nie napotykali w trakcie pracy problemów natury technicznej. Pomaga w tym dogłębne przeszkolenie osób, które w danej organizacji będą pracować z systemem lub nadzorować pracę innych. Nasze szkolenia są skondensowane, maksymalnie […]

    Blog GLC

    Nasi księgowi i radcy prawni pomagają wielu przedsiębiorcom, dlatego doskonale wiemy ile problemów przysparza dynamicznie zmieniające się przepisy prawa.

    Artykuły

    Baza artykułów dotyczących księgowości, prawa, podatków redagowanych przez specjalistów z naszego zespołu.
    Zobacz wpisy

    Podcasty

    Podcasty „Czynimy Biznes Łatwiejszym” zebrane w jednym miejscu - ciekawe rozmowy ekspertów z zakresu prawa, podatków, księgowości oraz rozwoju biznesu.
    Zobacz podcasty

    Filmy

    Biblioteka filmów to video rozmów i podcastów do oglądania - przydatne informacje, newsy, komentarze oraz wyjaśnienia do zmieniających się przepisów.
    Zobacz filmy

    Tworzymy autorskie dodatki, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą dostosować system precyzyjnie do swoich potrzeb.

    Skontaktuj się z nami

    Dlaczego my

    GLC

    Przy pomocy systemu enova365 przedsiębiorca może mieć dostęp do danych firmy z dowolnego miejsca i wybranym czasie. System jest elastyczny i na bieżąco dostosowywany do zmieniających się uregulowań prawnych. Zapewnia także szerokie możliwości integracji z oprogramowaniami branżowymi. To rozwiązanie, którym powinna zainteresować się każda firma, poszukująca dla siebie systemu ERP.

    Dla naszych Klientów przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową, instalujemy oraz konfigurujemy system enova365 oraz dbamy o integrację systemów informatycznych używanych w firmie z enova365. Czuwamy nad bezpieczeństwem transferu danych Klienta do nowego systemu i dostosowujemy go do specyfiki przedsiębiorstwa Klienta. Firmom, które oczekują w pełni kompleksowego wsparcia, oferujemy serwis systemu, instalację aktualizacji, nowych wersji i bieżące doradztwo.

    Zespół

    Aleksander Wojtasiewicz

    Head of IT, partner zarządzający

    Michał Jednaki

    Head of IT, partner zarządzający

    Wdrożenie ERP jako optymalizacja kosztów i procesów w firmie
    Podstawowe pytania

    1. Czym jest oprogramowanie ERP?

      Oprogramowanie ERP to zestaw narzędzi umożliwiających zarządzanie firmą. Nie są to jedynie proste programy księgowe sprowadzające się do „wprowadź fakturę”, „przechowuj dokument”, „wydrukuj archiwum”. Aby poprawnie je opisać należy odnieść się do praktycznie każdej dziedziny funkcjonowania firmy. I to bez znaczenia na jej specjalizację i wielkość.

      Każda firma – handlowa, produkcyjna, również usługowa staje przed szeregiem wyzwań. Odpowiedzialnie zarządzana musi uwzględniać prowadzenie rachunkowości, prezentować swoją ofertę, nadzorować kadry, posiadać spis dóbr. Do tego też należy doliczyć choćby symulacje, wyliczanie kosztów produkcyjnych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym i przygotowanie przelewów. Powyższa lista to zaledwie przedsmak zagadnień którym sprostać musi menagement.

      Przez długi czas standardem było generowanie stosów dokumentów i długie ich wertowanie w poszukiwaniu odpowiednich wartości, później zastąpiły to proste programy dedykowane konkretnym przypadkom.

      Schedę po tych rozwiązaniach przejęło oprogramowanie ERP, które znacząco rozwinęło funkcjonalność, a co ważniejsze stało się wszechstronnym narzędziem odpowiadającym na praktycznie każdą potrzebę przedsiębiorcy. Będąc sukcesywnie rozwijane stale udostępnia coraz to nowsze funkcjonalności, odpowiada na zmieniające się przepisy prawne i dąży do maksymalnego usprawnienia pracy.

    2. Dlaczego warto wdrożyć system ERP?

      Największą zaletą oprogramowania ERP jest to, że wręcza nowemu użytkownikowi dostęp do wiedzy i metod osób z większym doświadczeniem. To wyraźnie zaciera granice pomiędzy stażem poszczególnych grup pracowników. Owszem, wymaga opanowania podstaw zarówno swojej dziedziny (dla przykładu handlu), jak i systemu, ale w perspektywie czasu i indywidualnych możliwości jest to znacznie prostsze dla pracownika niż żmudne przyswajanie złożoności procedur.

      Kolejny atut stanowi zastosowanie szeregu formuł automatyzujących pracę. Koniec z manualnym wyliczaniem podatków, ręcznym przeliczaniem walut, czy stosowaniem skomplikowanych formuł dotyczących wynagrodzenia danego pracownika. Dzięki zaimplementowaniu szeregu rozwiązań można znacząco usprawnić wykonywaną pracę, i to nie tylko w biurze.

      Niebagatelne znaczenie ma także dostępność do oprogramowania z praktycznie każdego miejsca i urządzenia na świecie. Większość naszego oprogramowania korzysta z wewnętrznej centrali z którą można skonfigurować zewnętrzne połączenie, co umożliwi na dostęp do wszystkich danych które wprowadzane są w biurze i poza nim. Ułatwia to pracę przedstawicielom handlowym, księgowym, zarządowi, a także umożliwia delegowanie pracowników do zadań poza biurem, bez zmartwień o ich wydajność.

      Na koniec warto też wspomnieć o możliwości eksportu i importu danych do zewnętrznych podmiotów, takich jak banki, instytucje państwowe czy migracje dokumentów między różnymi platformami.

    3. Czy po wdrożeniu systemu ERP nie spowolnię działania firmy?

      Oprogramowanie ERP w domyśle ma służyć optymalizacji wydajności pracownika, a fakt centralizacji wszystkich działań firmy redukuje czas poświęcany na każdą czynność. Dane wprowadzone przez każdego z pracowników są synchronizowane w czasie rzeczywistym, co przekłada się na natychmiastową dostępność ich w innym miejscu. To z kolei ułatwia też odnoszenie się do spraw minionych, weryfikację możliwych zadłużeń klienta, podgląd dokumentacji i wiele więcej.

      Aby jednak w pełni skorzystać z potencjału oprogramowania ERP należy każdego z jego przyszłych operatorów poddać krótkiemu przeszkoleniu.

    4. Dlaczego proponujemy Enova365?

      Na rynku istnieje wiele systemów ERP. Różnią się praktycznie w każdym punkcie od siebie. Zaczynając od aspektów technicznych, przez rodzaj komunikacji, po intuicyjność obsługi.

      Jako GLC zauważyliśmy, że nasi klienci często nie mieli ochoty przechodzić przez skomplikowane procesy operacji. Ważne było, aby każdy z pracowników już po krótkim szkoleniu był w stanie płynnie poruszać się po programie. Dodatkowym wyzwaniem były też dostępne u naszych klientów urządzenia które nieraz mocno ograniczały wybór. Powstała też kwestia przyzwyczajeń. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na oprogramowanie które łączy funkcjonalność z przyjaznym interfejsem, pozostawiając jednocześnie duże pole dla operatora serwisowego.

      Enova365 to oprogramowanie które w rewelacyjny sposób łączy się z praktycznie wszystkimi usługami Microsoft. Zaczynając od oprogramowania technicznego takiego jak Windows Server czy MS SQL, po najzwyczajniejszy MS Office. Ułatwień czy powiązań można odnaleźć znacznie więcej. Mimo to Enova365 nie ogranicza się jedynie do współpracy z tymi produktami. Efektywnie wykorzystać ją można z większością oprogramowania dostępnego na rynku, aby jeszcze bardziej rozszerzyć jej funkcjonalność.

      Ważnym było też, aby wybrane oprogramowanie było jak najbardziej wszechstronne. Firmy z którymi podejmujemy współpracę prezentują wachlarz specjalizacji. Każda ma swoje unikatowe potrzeby, a system ERP który im proponujemy powinien być na tyle elastyczny, by dopasować się maksymalnie do oczekiwań. Również w tej dziedzinie Enova365 spełnił pokładane w nim oczekiwania.

      Propozycja GLC spotkała się dość szybko z uznaniem ze strony użytkowników, co upewniło nas, że to właściwy wybór.

    5. Czy możliwe jest zaadaptowanie Enova365 do moich potrzeb?

      W GLC kładziemy nacisk na to, aby każdy z naszych klientów w jak największym stopniu odnalazł się w swoim nowym systemie. Jeszcze przed wdrożeniem ustalamy szczegółowo potrzeby naszego Partnera, omawiamy dotychczasową strukturę pracy i tworzymy plan wdrożenia. Jest on istotny, ponieważ Enova oprócz programu bazowego posiada dodatkowe, licencjonowane moduły poszerzające funkcjonalność. Możemy też przygotować autorskie rozwiązania bezpośrednio implementowane w programie, dzięki czemu w każdym przypadku dostarczamy dokładnie to czego poszukuje dana firma.

      Wychodząc naprzeciwko wygodzie przyszłego użytkownika, mamy możliwość przygotowania programu na różnych platformach. Oprócz standardowej wersji programu, są to dystrybucje dla urządzeń mobilnych (iOS, Android), lub dla przeglądarek internetowych.

    6. Czy program Enova365 posiada licencje? Jak one funkcjonują?

      Tak. Enova365 opiera się o system licencji.

      Podstawowe określające zakres funkcjonalności (srebrna, złota i platynowa), oraz ilość stanowisk jednocześnie korzystających z danych modułów. Nie są one przypisywane do konkretnego urządzenia, ani użytkownika.

      Rozwiązanie to ułatwia korzystanie z Enova365 przez wielu użytkowników jednocześnie, a także precyzyjne dobranie ilości i rodzaju licencji do aktualnych potrzeb. Użytkownik logując się może wybrać który zestaw będzie użytkowany w czasie pracy.

      Drugi typ licencji dotyczy specjalnych dodatków, które stosowane są w chwili gdy pojawią się mniej typowe potrzeby. To jednak konsultowane jest też z Partnerem przed wykonaniem ich wdrożenia.

      Enova365 to kompleksowy zestaw narzędzi umożliwiający pełną pracę w oparciu o podstawowe licencje, dlatego zachęcamy do omówienia potrzeb z przedstawicielem GLC IT.

    7. Co stanie się z moimi dotychczasowymi dokumentami po wdrożeniu Enova365?

      Prowadzenie księgowości, sprzedaży czy kadrowości wymaga ciągłej rotacji rotacji dokumentów, nie tylko w wewnętrznych strukturach. Wiele z nich musi często być zachowywanych przez lata. Standardem jest zatem możliwość wymiany plików między systemami.

      Do Enova365 każdy dokument może zostać wgrany do bazy na dwa sposoby. Pierwszym jest przygotowanie importu plików za pomocą struktury XML (możliwe jest także wykorzystanie struktury TXT, ta jednak wymaga osobnego dodatku), drugim jest ręczne wprowadzenie.

      Dzięki skali rozwinięcia Enova365 , użytkownik ma możliwość przeniesienia każdego typu dokumentu do programu z zachowaniem jego pełnej funkcjonalności.

    8. Czy w trakcie wdrożenia możliwe jest zachowanie podobnej struktury księgowości?

      Przeprowadzając wywiad wdrożeniowy, osoba wyznaczona do tego może przeanalizować na prośbę klienta także dotychczasowy wygląd struktury dokumentów. Uwzględniać on może schematy księgowe, sposób wyliczeń, istniejące konta, nazewnictwo, czy nawet sposób wydruku.

      Bezpośrednio w trakcie wdrożenia modyfikacje będą sukcesywnie wprowadzane do finalnej wersji. Ze względu jednak na stosowanie przygotowanego z wyprzedzeniem planu zachęcamy, aby osoby przygotowujące się do przejścia na Enova365 przeanalizowały też format i rodzaj cech które chcą zachować.

    9. Jak przygotować się do migracji?

      W GLC posiadamy zespół osób które na co dzień pracują z systemami ERP, a także aktywnie wspierają użytkowników tych rozwiązań. Dla firmy zmieniającej oprogramowanie wysiłek jest zależny od preferencji – możemy ograniczyć go do minimum, bądź wykorzystać chęć do pomocy. Bez względu na formę, gwarantujemy pełne wsparcie w trakcie całego procesu.

      Przygotowaniami które należy poczynić jest przeanalizowanie dotychczasowych rozwiązań i wybór miejsc które chcielibyście Państwo usprawnić. Wdrożenie jest idealnym momentem na zaaplikowanie modyfikacji dotychczas nieosiągalnych.

      Po wstępnym wdrożeniu, późniejsza współpraca odbywać się będzie w sposób bezpośredni. Dotyczy to szczególnie przenoszenie dokumentacji, ustawień, konfiguracje i aplikowanie zmian które zostały dodane przez Partnera.

      Cały proces może też zostać praktycznie w pełni wykonany bez zbytniego angażowania Państwa czasu.

    10. Ile trwa wdrożenie?

      Pieczołowicie podchodzimy do każdego przypadku, dlatego ciężko przewidzieć dokładny czas który będzie przeznaczony na dane wdrożenie. Okres ten zależy od wielkości dotychczasowej bazy, skali zmian, rodzaju przygotowywanych relacji, a także samych kwestii technicznych.

      Przybliżony czas wdrożenia będzie Państwu przedstawiony po pełnej analizie potrzeb i planów. Zdajemy jednak sobie sprawę również z tego, że pragniecie Państwo czym prędzej przejść na nowe rozwiązania, dlatego oddelegowany do wdrożenia zostaje zespół osób które maksymalnie skróci potrzebny czas.

      Najczęstsze wdrożenia podstawowe, to okres wynoszący około dwóch tygodni. Jest on zazwyczaj wystarczający do przeprowadzenia pełnej migracji i konfiguracji, a także wstępnego szkolenia.

    11. Czy w trakcie modernizacji oprogramowania firmy muszę wstrzymać jej funkcjonowanie?

      Wdrażane oprogramowanie, przynajmniej we wczesnej fazie konfiguracji nie wiąże się w żaden sposób z dotychczasowymi sposobami działania firmy, nie ma zatem potrzeby wstrzymywania jej funkcjonowania. Późniejsze zaawansowanie modyfikacje, które mogą już odbywać się w Państwa wewnętrznej strukturze programu nadal nie nakładają obowiązku wstrzymywania pracy.

      Jedynym procesem przy którym zachęcamy do chwilowego przestoju jest migracja dokumentów finansowych i stanów magazynowych. Powodem jest potrzeba zrównania obu wersji programów. Podtrzymanie procesu operacyjnego może skutkować niespójnością danych, każde z nich jednak można dograć w dowolnym momencie.

    12. Digitalizacja firmy – co muszę wiedzieć?

      Obecnie pojawia się coraz więcej atutów dla których warto rozważyć przeniesienie swojej firmy z rozwiązań analogowych do cyfrowych. Dotyczy to również firm które zaliczane są do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Nietrudno zauważyć, że nie tylko świat biznesu coraz częściej wybiera rozwiązania elektroniczne. Spotkać się można z nimi praktycznie na każdym kroku. Przelewy bankowe, prowadzenie rachunkowości, sprzedaż elektroniczna, prezentacja własnej oferty, rozliczenia podatkowe i wiele więcej. To, co do niedawna efektywnie było wykonywane w wersji analogowej, teraz stosowane jest szybciej, wygodniej, efektywniej i bezpieczniej w wersji cyfrowej.

      Rozwiązania te również doceniło Ministerstwo Finansów wdrażając szereg rozwiązań, w tym Krajowy System e-Faktur.

      Do grudnia 2023 roku będzie to system dobrowolny, od 2024 roku stanie się obligatoryjny dla wszystkich firm prowadzących wymianę fakturami. To z kolei przełoży się na potrzebę wprowadzenia w strukturę swoich firm rozwiązań ERP.

      GLC zachęca do przygotowania się do tych zmian z wyprzedzeniem, co pozwoli uniknąć wielu komplikacji i płynnie przejść w nowy obraz przedsiębiorstwa.

      Rozwiązania ERP mogą jednak niepokoić skalą zmian. Tego typu modyfikacja to gruntowna zmiana trwale wpływająca na prowadzenie działalności. Z tego też względu GLC IT jest dostępne dla Partnerów nie tylko w trakcie wdrożenia nowego oprogramowania, ale też przy jego późniejszej obsłudze, odpowie na każde pytanie i pomoże przy wprowadzaniu zmian.

    13. Cyberbezpieczeństwo. Moje dane będą bezpieczne?

      Bezpieczeństwo to kluczowa sprawa dla każdej firmy, zwłaszcza przy rozwiązaniach elektronicznych. O ile dane są zabezpieczone przed fizycznym uszkodzeniem, tak stają się podatne na nieautoryzowany dostęp online. Mając to na uwadze koordynujemy wprowadzenie zabezpieczeń fortyfikujących serwer.

      Dzięki wprowadzeniu szeregu poprawek możemy potwierdzić, że dane umieszczane w przestrzeni dyskowej stają się w dużym stopniu bezpieczne i ryzyko ich przechwycenia staje się minimalne.

      Celem dodatkowego zabezpieczenia zachęcamy, aby każdy z użytkowników przeszedł dodatkowe szkolenie z cyberbezpieczeństwa które zmniejszy ryzyko zainfekowania wewnętrznej sieci niechcianym oprogramowaniem szpiegującym.

    14. Jak prezentują się koszty systemu Enova365?

      Wprawdzie system Enova365 opiera się o system stałych licencji, jednak każda z nich jest tak elastyczna, że niemożliwe jest odgórne prezentowanie kosztów bez tworzenia złożonych tablic cenowych. Każdy klient to niepowtarzalne potrzeby, dlatego w oparciu o wywiad przedwdrożeniowy sugerujemy typ, ilość licencji i proponowane dodatki wpływające na Enova365. To finalnie określi koszt użytkowania programu.

      Celem omówienia kosztów zachęcamy do kontaktu z GLC IT.

    15. Czy należy uwzględnić dodatkowe opłaty związane z wdrożeniem?

      Wszystkie koszty omawiane są otwarcie wespół z klientem. Uwzględniać one mogą koszty licencyjne, czas potrzebny na wdrożenie, wybrane oprogramowanie dodatkowe, możliwe zmiany sprzętowe, pakiety serwisowe czy szkolenia. To jeden z powodów dla których przykładamy tak dużą wagę do dialogu z klientem i przygotowania planu wdrożenia. W GLC chcemy, aby nasi klienci mogli w pełni korzystać z potencjału nowych rozwiązań przygotowanych bezpośrednio pod ich potrzeby, bez zbędnych opłat.

      Umożliwiamy też klientowi obniżanie kosztów przez adaptowanie jego istniejących zasobów. Podobnie wpływa na całokształt stopień zaangażowania klienta w modernizację.

    16. Gdy wdrożę system, to co dalej?

      Po udanym wdrożeniu nigdy nie pozostawiamy klienta bez wsparcia. Zdajemy sobie sprawę, że pierwsze tygodnie mogą być dezorientujące dla osób które nie miały dotychczas styczności z systemami klasy ERP, dlatego każdy z naszych Partnerów może liczyć na kompleksowe wsparcie w ciągłym szkoleniu i rozwiązywaniu problemów.

      Chcemy aby proponowane przez nas oprogramowanie pozostało z klientem na lata, dlatego od samego początku dążymy do maksymalnej satysfakcji i świadomości odpowiedniego wyboru.

    17. Księgowość samemu, czy możliwe jest zaangażowanie zewnętrznego partnera?

      Wielu klientów GLC którzy współpracują aktywnie z księgowością zdecydowało się na rozwiązanie cyfrowe pod nazwą Enova365. Podobnie wiele z firm które nawiązało z nami kontakt dla samego oprogramowania z czasem wybrało ofertę księgową GLC.

      Powodem jest utworzenie efektywnego konglomeratu pod sztandarem GLC który skupia usługi księgowe, audytowe, prawne, kadrowe i informatyczne. Są to praktycznie wszystkie działy potrzebne do efektywnego zarządzania firmą, dlatego nasi klienci którzy korzystali z rozwiązań outsourcingowych z czasem zdecydowali się na nawiązanie pełnego Partnerstwa.

      Niewątpliwym atutem było skupienie szeregu specjalizacji w jednym miejscu co wykluczyło potrzebę angażowania wielu zewnętrznych wykonawców.

      Zachęcamy dlatego każdego z klientów aby przeanalizował potrzeby i podjął decyzję, czy chce skupić się na wewnętrznych strukturach, czy też wykorzystać zalety outsourcingu.

    18. Możliwe jest udostępnianie dokumentów biurowi księgowemu?

      W chwili gdy dana firma rozpoczyna współpracę z biurem księgowym, ważne jest zrównanie nie tylko wersji dokumentacji, ale też rachunkowości. Tylko dzięki temu możliwe jest poprawne prowadzenie księgowości. Ilość i rodzaj przekazywanych informacji jest ściśle zależna od stopnia współpracy i jej rodzaju.

      Bez względu na typ danych, GLC oferuje kilka możliwych form ich wymiany dostosowanych pod kątem komfortu użytkownika, a sama Enova365 dostarcza kilka rodzajów importu i eksportu danych.

    19. Czy mogę przetestować oprogramowanie?

      Tak, możliwe jest bezpłatne przetestowanie Enova365. W tym celu prosimy o kontakt z jednym z pracowników GLC IT. Przeprowadzimy Państwa przez pełny proces instalacji wersji demonstracyjnej, zaprezentujemy funkcjonalność poszczególnych modułów, odpowiemy na wszelkie pytania i najważniejsze – umożliwimy testy na przykładowych danych.

    Najczęściej zadawane pytania powdrożeniowe
    Opracowaliśmy odpowiedzi, w których wyjaśniamy jak działa system ERP, jak można go usprawnić oraz co jako GLC IT możemy dla Was zrobić i w jakich zakresach wspierać Wasze biznesy.

    1. Mój obecny system nie spełnia moich potrzeb, co mogę zrobić aby to zmienić?

      Pytanie podstawowe które należy w tym momencie zadać brzmi: „Co jest przyczyną braku satysfakcji?”. W zależności od odpowiedzi możemy rozróżnić szereg przyczyn. Najczęstszymi powodami jest słaba optymalizacja, brak automatyzacji, znaczny rozwój firmy, zapotrzebowanie na wsparcie ekspansji, brak aktualizacji i nieprzystosowanie do najnowszych norm prawnych. W każdym z powyższych faktycznie, produkt który był z początku innowacyjnym rozwiązaniem przyspieszającym pracę, nagle poniekąd staje się przysłowiową „kulą u nogi”.

      Szczęściem jednak na każdy z powyższych problemów można w łatwy i przyjazny sposób znaleźć rozwiązanie, zależeć jednak będzie ono od produktu którym Państwo dysponujecie.

      Aby uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania zachęcamy do kontaktu z Autoryzowanym Partnerem – GLC IT. Taka metoda ułatwi określenie dokładnego źródła problemu i pomoc w jego wyeliminowaniu.

      Często już drobne modyfikacje są w drastyczny sposób podnieść Państwa zadowolenie z produktu, zaś kwestia stałego wsparcia technicznego i szkolenia zapewnia ciągłe dopasowanie do bieżących potrzeb. Najczęstszym powodem generującym niezadowolenie jest błędne określenie oczekiwań jeszcze na etapie wywiadu przedwdrożeniowego, dlatego mogą Państwo oczekiwać dialogu z zespołem oddelegowanym do przygotowania wdrożenia. Ułatwi to późniejsze wykorzystanie oprogramowania i uwzględni perspektywiczny rozwój.

    2. Jak się zabezpieczyć przed coraz częstszymi awariami serwera?

      W przypadku coraz częstszych awarii należy komputer pełniący rolę serwera poddać pełnej diagnostyce. Źródłami problemów niejednokrotnie okazują się: brak miejsca na dysku twardym, konflikt sterowników, zbyt niska wydajność sprzętowa, sprzeczne ustawienia systemowe i sieciowe. Doliczyć należy do puli też uszkodzenia fizyczne takie jak przegrzewanie się sprzętu, zabrudzenia, kontakt z cieczą, czy nawet obecność gryzoni.

      Dobrą praktyką jest uwzględnienie odpowiednich warunków już na etapie wdrożenia. Odpowiednia wentylacja, chłodzenie i suchość przestrzeni wokół urządzenia, zakup serwera wydajniejszego przynajmniej o 20-30% względem minimalnego zapotrzebowania, zadbanie o regularność w konserwacji sprzętu i oprogramowania.

      Należy jednak pamiętać o tym, że serwer to urządzenie dostępne przez cały czas. Przyjmuje się, że aktywnie wykorzystywany posiada żywotność w przedziale 3-5lat. Utrzymanie go w optymalnych warunkach może wydłużyć nieco cykl pracy, niemniej wraz z czasem zaczynają zauważalnie rosnąć koszty jego eksploatacji przy tendencji spadkowej wydajności.

      Gdy diagnostyka nie wykazuje błędów konfiguracyjnych, dobrze jest rozważyć wymianę całego sprzętu, ostatecznie jego witalnych komponentów.

    3. Mój system działa coraz wolniej. Czy mimo to mogę z niego korzystać?

      Prawie każdy zdaje sobie sprawę z wartości czasu. Z jednej strony to kontrahent który chce jak najszybciej móc przejść do kolejnego zadania, a z drugiej przedsiębiorca dążący do jak najwyższej wydajności. Nie bez powodu każda uprzemysłowiona cywilizacja ukuła swoją wersję powiedzenia „czas to pieniądz”. To też jeden z powodów dla których zachęca się kadry do nabywania doświadczenia i wiedzy. Szybszy, wydajniejszy i pewniejszy to maksymy cechujące pożądanego pracownika. Inwestujemy by z czasem zmaksymalizować korzyści.

      Nie zawsze jednak myślimy też w ten sposób o sprzęcie komputerowym, choć to on po pewnym czasie może zacząć dławić wydajność. Wolniejsze działanie w perspektywie to również ryzyko utraty klientów. Wolniejszy system to mniejsza produktywność, to z kolei przekłada się na ograniczenie obsługi w danej jednostce czasu. Możliwe jest dalsze jego użytkowanie, jednak zaleca się przekalkulowanie możliwości obecnego systemu do potrzeb.

      W przypadku, gdy Państwa serwer spełnia wszystkie wymogi techniczne, a problem nadal występuje, to sugerujemy przeprowadzenie testów enova365 pod kątem wydajności. Istnieje także możliwość w której to sama konfiguracja (np. logowanie do serwera spoza sieci LAN, czy przydzielenie zbyt niskich zasobów) będzie powodowała błędy funkcjonalności. W takim przypadku rekonfiguracja, bądź dodanie pewnych rozwiązań może znacząco zwiększyć komfort użytkowania.

      Zachęcamy do monitorowania wydajności Państwa infrastruktury informatycznej, aby uniknąć przypadków w których stanie się ona powodem przestojów. Regularne jej serwisowanie pozwoli opóźnić potrzebę wymiany, jednak z czasem również ona stanie się nieunikniona.

    4. Muszę zmienić serwer, jak się przygotować?

      Jednym z niezaprzeczalnych atutów rozwiązań cyfrowych jest ich możliwość kopiowania i przenoszenia przy użyciu odpowiednich procedur. Kopia ta będzie musiała obejmować dane wrażliwe (dane przechowywane na serwerze SQL), oraz może uwzględnić obecną konfigurację serwera.
      Umożliwia to odtworzenie identycznej wersji bazy z kopią z chwili jej wygenerowania, a także minimalizację czasu potrzebnego na konfigurację nowego serwera i odtworzenie infrastruktury.
      W przypadku przenoszenia na nowe urządzenie zaleca się jednak aby była to jedynie kopia ustawień, a nie pełny obraz systemu (backup).

      Pierwszym krokiem powinna być analiza obecnych struktur firmy i ich zapotrzebowania, to bezpośrednio przełoży się typ i moc obliczeniową serwera. Dobrze jest też uwzględnić plany dotyczące dalszego rozwoju firmy.
      Weryfikację tę ułatwi też zestawienie wybranego sprzętu z wymaganiami producenta. Jeżeli korzystają Państwo z enova365, bądź planują przejście na ten system ERP, zachęcamy do zapoznania się z oficjalną stroną producenta: https://www.enova.pl/technologia-i-wymagania-techniczne/

      Przyjętym standardem jest zwiększenie wydajności wybranego sprzętu o przynajmniej 20-30% względem planowanego minimum. Stosunkowo niewiele większa inwestycja pozwoli uniknąć szeregu nieprzewidzianych sytuacji.

      Obecnie zdecydowana większość systemów klasy ERP, w tym też enova365, wymaga do swojej pracy środowiska opartego o systemy Windows, dlatego sugerujemy wykorzystanie jednej z edycji Windows Server. Pozwala to na skorzystanie z wszystkich dystrybucji enova365, dodatkiem jest też możliwość pełnego administrowania infrastrukturą sieciową firmy. Absolutnym minimum jest system Windows 10.
      Drugim systemem ważnym dla poprawnego funkcjonowania wspieranego przez GLC systemu ERP jest serwer SQL. enova365 w największym stopniu zsynchronizowana jest z produktem Microsoft SQL Server, dlatego ze względu na maksymalizację ergonomiczności zalecamy stosowanie pełnego oprogramowania. W specjalnych okolicznościach nieuwzględniających ciągłej pracy i znaczącego wzrostu ilości danych możliwe jest także wykorzystanie niższej wersji, tj. MS SQL Express, bądź całkowite przejście na rozwiązania Oracle SQL. Należy jednak w takim przypadku pamiętać o ograniczeniach idących za tym.

      Przed dokonaniem zakupu zachęcamy do przeglądnięcia posiadanych licencji. Wiele z nich możliwe jest do przeniesienia na kolejne urządzenie.

    5. Czy aktualizacje oprogramowania mają sens?

      Każdy z dostawców oprogramowania komercyjnego dąży do tego, aby ciągle rozwijać swój produkt. Dotyczy to zarówno przystosowanie swojego produktu do potrzeb konsumentów, a także zwiększania jego funkcjonalności i dopasowania do obecnego zapotrzebowania rynku.
      Jest to nieustanny progres pozwalający zmaksymalizować korzyści finalnego odbiorcy.

      Już na etapie wdrożenia szykujemy system ERP tak, aby umożliwić jego regularne aktualizacje, a konkretne oprogramowanie podstawowe (np. system operacyjny, baza danych) sugerowane jest nie tylko ze względu na kompatybilność, ale też odpowiedzialność jego dostawców w zachowaniu najwyższych standardów, także aktualizacyjnych.

      Część aktualizacji można odsunąć w czasie, jednak zalecane jest regularne podnoszenie wersji oprogramowania. W zdecydowanej większości dystrybucji jest to proces wymagający jedynie szczątkowej uwagi operatora, dlatego już drobne przeszkolenie umożliwi Państwu wykonywanie go we własnym zakresie.

      W przypadku programu enova365 są to regularne aktualizacje, najczęściej związane z dopasowaniem do zmian w przepisach, dlatego ważne aby dbali Państwo o najnowsze wersje oprogramowania, ponieważ będą bezpośrednio przekładać się na poprawność funkcjonowania Państwa przedsiębiorstwa. W tym wypadku też mogą Państwo liczyć na stałe wsparcie ze strony GLC IT.

    6. Moi pracownicy nie potrafią obsłużyć ERP. Jak zwiększyć ich kompetencje?

      W tym przypadku możemy mówić o trzech scenariuszach powodujących dezorientację pracowników:
      a. Dodaniu nowych modułów
      b. Zmianach kadrowych
      c. Nowym wdrożeniu systemu ERP

      W każdym z nich GLC IT udostępnia możliwość przygotowania szkoleń które zostaną spersonalizowane pod kątem Państwa potrzeb. Przeprowadzają je bezpośrednio eksperci specjalizujący się w konkretnych działach, dzięki czemu w przypadku powstania dodatkowych pytań są w stanie bezzwłocznie udzielić wszelkich odpowiedzi.

      Jeżeli pytania dotyczącą standardowego zakresu, zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej bazy wiedzy enova365 która znajduje się pod adresem: https://dok.enova365.pl/, lub skontaktowania się z jednym z pracowników GLC IT.

    7. Sprzedaż internetowa, a system ERP. Czy jest to możliwe?

      Tak, sprzedaż internetowa jest możliwa. W tym scenariuszu system ERP dostarcza informacje o cenach, dostępności i prowadzi spis dokumentów, do całego procesu wystarczy implementacja modułu dodatkowego, który będzie kontrolował komunikację między systemem ERP, a platformami sprzedażowymi.

      Rozwiązanie takie ułatwia administrację ogłoszeniami i zabezpiecza Państwa dane wrażliwe przed przypadkowym udostępnieniem ich w sieci.

      Jeżeli są Państwo zainteresowani rozszerzeniem swojej działalności również o sklep internetowy, czy platformę aukcyjną, to zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych pracowników. Z przyjemnością przeprowadzimy Państwo przez cały proces usprawnienia Państwa produktu.

    8. Dlaczego nie widzę niektórych ze swoich dokumentów?

      W sporadycznych przypadkach może dojść do sytuacji w których niektórzy z Państwa pracowników napotkają problemy z dostępnością dokumentów. W takim przypadku rozwiązaniem często okazuje się prześledzenie bieżących ustawień na uprawnieniach danego operatora. Dzięki implementacji systemu dostępów, administrator aktywnie decyduje o widoczności nie tylko samych dokumentów, ale często całych bloków ustawień. Bywa, że przy dodawaniu nowego użytkownika lub modyfikacji jego uprawnień przeoczona zostanie jedna z ról warunkująca dostępność.

      Drugą możliwością jest błędne procedowanie samego importu. Tę ewentualność można wykluczyć dzięki weryfikacji spisu dokumentów przez operatora który dotychczas dysponował prawami wyświetlania podobnych dokumentów. Jeżeli nadal dokument nie jest dostępny, to powodem okaże się jego błędna lokacja podczas importu, lub pominięcie pozycji.

    9. Audyt księgowy. Czy ERP ułatwi mi to zadanie?

      Zdecydowanie tak. Program enova365 wyróżnia się pod względem jednoczesnego zachowania zgodności z przepisami i elastyczności konfiguracji. Dzięki temu maksymalny zakres danych jest dostępny zarówno dla audytu zewnętrznego wynikającego z przepisów, jak również do wewnętrznej analizy zarządczej finansów.

      Warunkiem skorzystania z udogodnienia jest jedynie regularne aktualizowanie dokumentacji, bądź bieżące jej prowadzenie przy użyciu enova365.

    10. Jak uskutecznić pracę z kontrahentami?

      Metod które znacznie ułatwiają pracę z klientem, bądź partnerem jest kilka.
      Część dotyczy spraw handlowych, jak przykładowo sukcesywne tworzenie profilu klienta, możliwości analiz zapotrzebowania, i personalizowanie oferty. Inne to sposoby automatyzacji pracy poprzez odpowiednie konfigurowanie kartoteki i cech, co w perspektywie umożliwia automatyczny wybór konkretnych wartości już na etapie przygotowania dokumentacji/ofert. Wartymi wzmianki są również systemy wymiany dokumentacji z możliwością migracji pomiędzy systemami ERP różnych producentów.

      Każde przedsiębiorstwo indywidualnie podejmuje decyzję dotyczącą rozwiązań optymalizujących. W zależności od ich złożoności część można wykonać samemu, zawsze jednak można liczyć też na wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony GLC IT.

      Należy tu wspomnieć też o części zmian wchodzących wraz z ustawodawstwem, które aplikowane są wraz oficjalnymi aktualizacjami. Za przykład może tu posłużyć choćby KSeF (Krajowy System e-Faktur), który umożliwia cyfrową wymianę faktur między stronami kontraktowymi przy użyciu państwowych serwerów. enova365 już teraz umożliwia wypróbowanie tego rozwiązania i przygotowanie się do zmian.

    11. Często zmieniające się normy prawne, czy enova365 dostarcza rozwiązanie?

      enova365 regularnie otrzymuje aktualizacje nie tylko usprawniające pracę, ale też dostosowujące jej funkcjonalność pod kątem planowanych zmian. Nie są to tylko drobne poprawki uwzględniające korekty stawek, czy rozliczeń, ale też duże modyfikacje.

      Za przykład posłużyć może KSeF. Rozwiązanie to zostało zaimplementowane do systemu enova365 już w drugiej połowie roku 2021, dzięki czemu nasz ERP stał się jednym z pionierów KSeF. To też umożliwiło wcześniejsze dostosowanie kodu pod potrzeby użytkowników i wręczenie narzędzia które zminimalizuje dezorientację rynkową spowodowaną nowym rozwiązaniem.

      Korzystając z enova365 nie muszą Państwo martwić się aktualizacjami, ani zmianami, ponieważ dostarczamy narzędzie które dbamy, aby zawsze było aktualne i dopasowane do bieżących potrzeb rynkowych.

    12. Moja firma przechodzi zmiany. Jak wpłynie to na mój ERP?

      enova365 dopasuje się do Państwa bieżących potrzeb. Bez względu o rodzaju zmian. Czy jest to restrukturyzacja, czy raczej dynamiczny rozwój, to za każdym razem Państwa ERP plastycznie dopasuje się do sytuacji.

      Dotychczasowa dokumentacja i zgromadzone dane pozostaną w nietkniętej formie. Zmiany często mogą okazać się niemal niezauważalne dla użytkowników.

      Należy jednak wziąć pod uwagę też, że modyfikacje często dotyczyć będą samego trzonu Państwa działalności, zatem też rdzenia oprogramowania. Obecność specjalisty ds. wdrożeń może być więcej niż wskazana. W niektórych przypadkach może pojawić się również potrzeba modyfikacji aktualnych dodatków, ustawień i Państwa licencji, dlatego w takich sytuacjach zachęcamy do kontaktu z działem obsługi GLC IT.

      Ze względów technicznych nie jest zalecane, aby zmian dokonywały osoby nieprzeszkolone, ponieważ grozić to może trwałą utratą danych.

    13. Posiadam coraz więcej pracowników, jak opanować kadry?

      Najpopularniejszym rozwiązaniem które znajduje szereg zastosowań są tzw. Pulpit Pracownika i Pulpit Kierownika. Funkcjonalność obu to przede wszystkim nadzór nad sprawami kadrowymi, indywidualnymi finansowymi i możliwość raportowania pracy. Pracownik otrzymuje podgląd do danych personalnych, kierownik otrzymuje narzędzie dzięki któremu może efektywniej zawiadywać podległym zespołem.

      Rozwiązanie to jest przede wszystkim propozycją organizacyjną. Przygotowana platforma zapewnia szybki podgląd obecności pracowników. Wgląd w planowane nieobecności pozwala na organizację czasu pracy oraz ustalenie zastępstw. Definiowalne zestawienia czasu pracy zostały zaprojektowane z myślą o ergonomicznym wprowadzaniu rzeczywistego czasu pracy dla wielu pracowników. Kierownik może te dane modyfikować pojedynczo dla konkretnego pracownika lub dla grupy. Dostęp do statystyk pozwala na kontrolę ilości nadgodzin, a podgląd listy badań i szkoleń BHP pozwala sprawdzić, czy załoga posiada odpowiednie kwalifikacje.

      Jest to kompleksowe narzędzie przygotowane do dostępu w wygodny sposób z poziomu przeglądarki, zsynchronizowane jest też bezpośrednio z Państwa dystrybucją enova365, dzięki czemu dane z jednej platformy znajdują odzwierciedlenie w drugiej. Na Państwa wniosek możemy przygotować wdrożenie tego modułu.

    14. Wdrożenie filii, czy to problem?

      Rozszerzenie działalności firmy o kolejne oddziały jak najbardziej jest możliwa. Na życzenie klienta można wykonać centralizację bazy. Dzięki temu jeden serwer operuje dostępami dla wszystkich użytkowników za pomocą tzw. pulpitów zdalnych. To funkcjonalność która w perspektywie staje się użyteczna też w innych dziedzinach, choćby podczas pracy zdalnej operatora.

      enova365 umożliwia Państwu podział magazynów, dokumentów i kontrahentów, przy zachowaniu możliwości specjalizacji każdej filii. Organizacja pracy oddziałów jest w pełni zależna od przyjętej przez Państwo polityki.

      Dla przykładu możemy wskazać trzy scenariusze:
      • Firma skupiająca się na realizacji zamówień internetowych z kilkoma punktami consultingowymi wykorzystująca jeden magazyn, jeden spis kontrahentów i dokumentów.
      • Firma posiadająca centralny magazyn wysyłkowy realizujący zamówienia czy uzupełnienia, a także posiadająca oddziały prowadzące własną sprzedaż rozdzieli magazyny dla efektywniejszej logistyki, każdej z filii udostępni niezależną księgowość, ale zechce zachować spójny spis klientów.
      • Konsorcjum koordynujące mniejsze firmy o różnych specjalizacjach zdecyduje się na pełne rozdzielenie magazynów, dokumentów i klientów.

      Każdy z powyższych przedstawia część możliwości enova365. Dzięki możliwości separowania spisów, a także płynnego decydowania o ustawieniach użytkownika, Państwa firma może tworzyć złożone struktury organizacyjne dla pracy wieloodziałowej, a także organizować pracę dla firm wykorzystujących ten sam serwer (w ramach jednej grupy kapitałowej).

    15. Wewnętrzne wsparcie IT, czy outsourcing?

      Dużo zależy od skali prowadzonej przez Państwo działalności. Zewnętrzna firma to często wyższe koszty obsługi godzinowej, jest to jednak zrównoważone doświadczeniem i kwalifikacjami techników, ponadto ich pomoc częściej jest reakcyjna, zależy od bieżących potrzeb czy wydarzeń, co w aspekcie czasu potrafi znacznie zredukować koszty całościowe.

      GLC IT dostarcza specjalnie dla potrzeb swoich Partnerów różne warianty rozwiązań abonamentowych. Każdy z pakietów to zestaw szkoleń, konsultacji, aktualizacji i przewidzianego czasu na rozwiązywanie problemów technicznych.

      Drugą omawianą opcją jest wewnętrzny dział IT. Również on posiada niewątpliwe atuty, do których należy doliczyć ciągłą dostępność i priorytetyzację prac. Wadą jest jednak potrzeba utrzymania miejsc pracy oraz szkolenie pracowników i zaopatrzenie w dedykowany sprzęt informatyczny.

    16. Jakie są rozwiązania proponowane przez GLC?

      GLC IT na potrzeby klienta dostarcza szereg rozwiązań które znacząco redukują tracony czas i optymalizują Państwa wewnętrzne procesy, stanowią też niejednokrotnie trzon potrzebny do efektywnego prowadzenia własnej działalności. W odpowiedzi na zgłoszoną konieczność, opracowywaliśmy moduły dedykowane poszczególnym zamawiającym. Wśród nich z dumą możemy wspomnieć o kilku autorskich przykładach:
      1) Usprawnienie wymiany danych, zarówno online, jak i offline
      2) Integracja enova365 ze sklepami internetowymi
      3) Niezależny moduł enova365 dedykowany BHP
      4) Technicyzacja handlu towarami koncesjonowanymi
      5) Mechanizm obsługi zasobów broni palnych i amunicji
      6) Wdrożenie procesów automatycznych rozliczeń dla wirtualnych rachunków i płatności masowych

      Nie jest ważne na którym z etapów wdrożenia, czy korzystania z dotychczasowego rozwiązania enova365 Państwo obecnie przebywają, GLC IT w odpowiedzi na Państwa potrzeby przygotuje stosowny zestaw narzędzi, dopasowując je do przedstawionej wizji.