Automatyzacja procesów biznesowych

Opieka serwisowa to idealne dopełnienie procesu migracji danych i ostatecznego wdrożenia. Zapewnia bezcenne poczucie komfortu, dzięki któremu Klient ma pewność, że system w możliwie najlepszy sposób realizuje interes jego przedsiębiorstwa.

Skontaktuj się

Michał Jednaki

Partner (IT), Project Manager

Automatyzacja procesów biznesowych ma za zadanie usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Niestety ciągłe awarie i brak stale dostępnego profesjonalnego wsparcia serwisowego utrudnia osiągnięcie celu, a nawet może sprawić, że efekty będą odwrotne od zamierzonych. Opieka serwisowa w obszarze automatyzacji procesów biznesowych w wykonaniu GLC to gwarancja, że poszczególne czynności w Państwa firmie będą wykonywane szybciej przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej dokładności.

Pomagamy przedsiębiorcom w zakresie odnajdywania optymalnych rozwiązań, które ostatecznie mają służyć zwiększeniu zysku. Tak też jest z automatyzacją procesów biznesowych, której zadaniem w dłuższej perspektywie jest maksymalizacja zysków przedsiębiorstwa. Dochodzi do tego wskutek przyspieszenia procesów, a także ograniczenia ich kosztowności. Na drodze do większych zarobków przedsiębiorstwa stają jednak awarie, stąd tak duże znaczenie profesjonalnego wsparcia fachowców, którzy szybko uporają się z każdą usterką i nieprawidłowością w pracy systemu.

Mamy 25 lat doświadczenia

Na przestrzeni wielu lat działalności zdobyliśmy ogromną wiedzę i zaufanie klientów. Skutecznie dostosowujemy się do zmieniających się warunków biznesowych.

Obsługujemy Klientów z wielu branż

Nasz zespół audytorski posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w różnych sektorach, co pozwala nam zaoferować spersonalizowane podejście do każdego klienta.

Znamy przepisy

Śledzimy dynamicznie zmieniające się przepisy podatkowe i rachunkowe, aby zapewnić naszym klientom pełną zgodność z aktualnymi standardami.

Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia

Korzystamy z najnowszych technologii audytorskich, co umożliwia nam skuteczne przeglądanie i analizowanie danych, gwarantując klientom najwyższą jakość usług.

Masz pytania?

Michał Jednaki, ekspert GLC jest do Twojej dyspozycji.

Co robimy?

  • dbamy o dostosowywanie systemu do aktualnych przepisów prawnych, szybko uwzględniając niezbędne zmiany,
  • zapewniamy niezwłoczną pomoc w kwestiach technicznych,
  • oferujemy wsparcie w formie zdalnej, telefonicznej, jak również bezpośrednio w siedzibie Klienta.

Dlaczego GLC?

  • wieloletnie doświadczenie w świadczeniu opieki serwisowej systemu enova365,
  • możliwość skorzystania z pomocy ekspertów w dogodnej dla Klienta formie – telefonicznej, zdalnej lub osobiście.
  • gwarancja szybkiej reakcji na zgłaszane zagadnienie,
  • pełna odpowiedzialność za proponowane rozwiązania.

 

Zakres usług

Stała obsługa techniczna i merytoryczna przedsiębiorców

Integracja systemów

Automatyzacja procesów biznesowych

Narzędzia rachunkowości zarządczej

Wsparcie obrotu towarów koncesjonowanych

Szkolenia

Zapytaj o nasze usługi

Osoba z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą!