Opieka serwisowa to idealne dopełnienie procesu migracji danych i ostatecznego wdrożenia. Zapewnia bezcenne poczucie komfortu, dzięki któremu Klient ma pewność, że system w możliwie najlepszy sposób realizuje interes jego przedsiębiorstwa.
enova365
Automatyzacja procesów biznesowych
Automatyzacja procesów biznesowych ma za zadanie usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Niestety ciągłe awarie i brak stale dostępnego profesjonalnego wsparcia serwisowego utrudnia osiągnięcie celu, a nawet może sprawić, że efekty będą odwrotne od zamierzonych. Opieka serwisowa w obszarze automatyzacji procesów biznesowych w wykonaniu GLC to gwarancja, że poszczególne czynności w Państwa firmie będą wykonywane szybciej przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej dokładności.
Pomagamy przedsiębiorcom w zakresie odnajdywania optymalnych rozwiązań, które ostatecznie mają służyć zwiększeniu zysku. Tak też jest z automatyzacją procesów biznesowych, której zadaniem w dłuższej perspektywie jest maksymalizacja zysków przedsiębiorstwa. Dochodzi do tego wskutek przyspieszenia procesów, a także ograniczenia ich kosztowności. Na drodze do większych zarobków przedsiębiorstwa stają jednak awarie, stąd tak duże znaczenie profesjonalnego wsparcia fachowców, którzy szybko uporają się z każdą usterką i nieprawidłowością w pracy systemu.
Co robimy
- dbamy o dostosowywanie systemu do aktualnych przepisów prawnych, szybko uwzględniając niezbędne zmiany,
- zapewniamy niezwłoczną pomoc w kwestiach technicznych,
- oferujemy wsparcie w formie zdalnej, telefonicznej, jak również bezpośrednio w siedzibie Klienta.
Dlaczego GLC?
- wieloletnie doświadczenie w świadczeniu opieki serwisowej systemu enova365,
- możliwość skorzystania z pomocy ekspertów w dogodnej dla Klienta formie – telefonicznej, zdalnej lub osobiście.
- gwarancja szybkiej reakcji na zgłaszane zagadnienie,
- pełna odpowiedzialność za proponowane rozwiązania.