Jak przygotować firmę na KSeF?

KSeF to platforma dla podatników VAT, przeznaczona do wystawiania i odbierania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną, w specjalnie opracowanym przez Ministerstwo Finansów formacie. 

Temat, który wciąż pozostawia wiele niewiadomych – jak będzie wyglądał obieg dokumentów, co zrobić jeśli system się zawiesi, jak rozwiązać temat faktur zaliczkowych.

Spotkaliśmy się z Klientami GLC, aby przybliżyć kilka niewiadomych. Podczas spotkania poruszyliśmy 4 tematy:

  1. Aspekty prawno-podatkowe KSeF.
  2. Przekazywanie dokumentów księgowych po zmianach KSeF.
  3. Mechanizm KSeF w enova365.
  4. Rozwiązania IT na zagrożenia.

Nagrania wykładów oczekują na Państwa na naszym kanale YouTube:

Poniżej przekazujemy w Państwa ręce 4 prezentacje z wykładów.

Zapraszamy do pobrania sporej dawki wiedzy.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Wyślij prośbę o kontakt

Osoba z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą!

    Powiązane wpisy

    Kody QR w KSeF

    W tym wydaniu przybliżymy Ci jedno z praktycznych narzędzi, które ułatwiają funkcjonowanie w świecie e-faktur — kody QR stosowane w...

    KSeF w przypadku podatnika zagranicznego zarejestrowanego do VAT w Polsce

    Podatek VAT ze względu na swój międzynarodowy charakter posiada szereg mechanizmów nieznanych podatkom dochodowym. Jedną z nich jest możliwość zarejestrowania...

    Gdy system nie działa, czyli faktury offline, awarie i terminy

    (KSeF) to również nowe obowiązki w zakresie terminowego przesyłania faktur. Co jednak zrobić, gdy system nie działa? W najnowszej części...