Jakie korzyści z wdrożenia systemu Enova365 w przedsiębiorstwach widzi księgowy?

Wdrożenie systemów ERP takich jak Enova365 w przedsiębiorstwie przynosi wiele korzyści, praktycznie we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Decydując się na system Enova365 możesz dobrać odpowiednie moduły, które dzięki swojej funkcjonalności oraz możliwości pełnej personalizacji idealnie wpasują się w preferencje użytkowania oraz rozmiar firmy. Głównymi obszarami zastosowania sytemu są:

  • Finanse i księgowość
  • Kadry i płace
  • Handel i magazyn
  • Sprzedaż i CMR
  • Produkcja
  • Raporty i analizy
  • Rozliczanie podróży służbowych pracowników

Masz pytania?

Klaudia Derela, ekspertka GLC jest do Twojej dyspozycji.

Poniżej przedstawię najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia Enova365 w przedsiębiorstwie.

Moduł Finanse i księgowość

Wdrożenie modułu finanse i księgowość pozwala łatwo zarządzać wszystkim aktywnościami w firmie oraz zautomatyzować wiele czynności, co ułatwia zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie oraz zapewnia codzienne wsparcie w planowaniu oraz kontrolowaniu wydatków. Dodatkowo moduł ten jest aktualizowany na bieżąco dzięki czemu zawsze jest zgodny z aktualnymi przepisami. W obszarze kadry i płace system Enova365 zapewnia pełne wsparcie w obszarze naliczania oraz rozliczania wynagrodzeń, rejestrowania czasu pracy i nieobecności oraz prowadzenia ewidencji pełnej dokumentacji pracowniczej.

Sprzedaż w Enova365, czyli handel i magazyn

Wykorzystanie rozwiązań, jakie proponuje Enova365 w obszarze handel i magazyn, pozwala na maksymalne zoptymalizowanie zarządzania magazynem w przedsiębiorstwie. System można spersonalizować pod indywidualne potrzeby klienta w obrocie magazynowym, dzięki czemu usprawni to ewidencję zamówień oraz wystawianie dokumentów sprzedażowych. Poprzez wdrożenie modułu sprzedaży i CMR wszystkie działania podjęte podczas procesu sprzedaży oraz zebrane dane pozostają udokumentowane oraz są przechowywane w jednym miejscu. Moduł sprzedaży i CMR – dzięki wykorzystywaniu danych z pozostałych modułów – pozwala na zautomatyzowanie wielu procesów sprzedażowych, co przekłada się na bardziej efektywną obsługę klientów oraz minimalizację wystąpienia błędów.

Enova365 dla firm produkcyjnych

Wykorzystanie modułu produkcji zapewnia wsparcie w obszarze planowania oraz zarządzania wszystkimi procesami produkcyjnymi. Również dzięki współpracy z pozostałymi, a w szczególności z modułem handlowo-magazynowym, usprawniony jest obieg wszystkich informacji dotyczących danego zlecenia produkcyjnego lub pozwala to na odpowiednią analizę wszystkich procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie, dzięki czemu łatwo zoptymalizować koszty produkcyjne oraz czas przewidziany na zrealizowanie danego zamówienia. Moduł raportów oraz analiz umożliwia sprawne generowanie różnego rodzaju analiz z wielu obszarów działalności firmy, na podstawie których można łatwiej podejmować decyzje dotyczące przyszłych inwestycji oraz sprawdzać kondycję finansową przedsiębiorstwa.

Wdrożenie krok po kroku

Usprawnienia wynikające z wdrożenia w przedsiębiorstwie systemu Enova365 występują we wszystkich obszarach jego funkcjonowania. Co najważniejsze, firma ma możliwość wdrażania modułów stopniowo, co ułatwia odpowiadanie na potrzeby rynku oraz optymalizację procesów w firmie. Poprawnie wdrożona Enova365 w kluczowych obszarach pozwala stworzyć program uszyty na miarę danego przedsiębiorstwa.

Dzięki długoletniemu doświadczeniu we wdrażaniu systemu Enova365 od strony informatycznej, księgowej oraz kadrowo-płacowej oraz współpracy działów, która odbywa się „ściana w ścianę” GLC posiada przewagę nad innymi firmami podczas wdrożenia, uruchomienia oraz wsparcia powdrożeniowego. Zapraszamy do skorzystania z naszej kompleksowej usługi w tym zakresie.

Jossllyn Bochenko – z GLC związany od 2022 r.; obecnie na stanowisku księgowego; specjalizuje się w obsłudze podmiotów z kapitałem zagranicznym.

Wyślij prośbę o kontakt

Osoba z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą!

    Powiązane wpisy

    Pulpit Kontrahenta w enova365 – standard obsługi partnerów biznesowych

    W biznesie, budowanie dobrych relacji z kontrahentami jest kluczowe. Dzięki pulpitowi kontrahenta w enova365, partnerzy biznesowi mogą samodzielnie zarządzać swoimi...

    Istotne zmiany w podatku od nieruchomości w 2025 roku – co musisz wiedzieć?

    Z początkiem stycznia 2025 roku wchodzą w życie istotne zmiany w przepisach dotyczących podatku od nieruchomości, które mogą znacząco wpłynąć...

    Zintegrowane zarządzanie magazynem i e-commerce z enova365 – Klucz do efektywnej sprzedaży wielokanałowej

    W dobie dynamicznie rozwijającego się handlu wielokanałowego, firmy coraz częściej stają przed wyzwaniami związanymi z zarządzaniem magazynem i integracją z...