Wdrożenie systemów ERP takich jak Enova365 w przedsiębiorstwie przynosi wiele korzyści, praktycznie we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Decydując się na system Enova365 możesz dobrać odpowiednie moduły, które dzięki swojej funkcjonalności oraz możliwości pełnej personalizacji idealnie wpasują się w preferencje użytkowania oraz rozmiar firmy. Głównymi obszarami zastosowania sytemu są:
Poniżej przedstawię najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia Enova365 w przedsiębiorstwie.
Wdrożenie modułu finanse i księgowość pozwala łatwo zarządzać wszystkim aktywnościami w firmie oraz zautomatyzować wiele czynności, co ułatwia zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie oraz zapewnia codzienne wsparcie w planowaniu oraz kontrolowaniu wydatków. Dodatkowo moduł ten jest aktualizowany na bieżąco dzięki czemu zawsze jest zgodny z aktualnymi przepisami. W obszarze kadry i płace system Enova365 zapewnia pełne wsparcie w obszarze naliczania oraz rozliczania wynagrodzeń, rejestrowania czasu pracy i nieobecności oraz prowadzenia ewidencji pełnej dokumentacji pracowniczej.
Wykorzystanie rozwiązań, jakie proponuje Enova365 w obszarze handel i magazyn, pozwala na maksymalne zoptymalizowanie zarządzania magazynem w przedsiębiorstwie. System można spersonalizować pod indywidualne potrzeby klienta w obrocie magazynowym, dzięki czemu usprawni to ewidencję zamówień oraz wystawianie dokumentów sprzedażowych. Poprzez wdrożenie modułu sprzedaży i CMR wszystkie działania podjęte podczas procesu sprzedaży oraz zebrane dane pozostają udokumentowane oraz są przechowywane w jednym miejscu. Moduł sprzedaży i CMR – dzięki wykorzystywaniu danych z pozostałych modułów – pozwala na zautomatyzowanie wielu procesów sprzedażowych, co przekłada się na bardziej efektywną obsługę klientów oraz minimalizację wystąpienia błędów.
Wykorzystanie modułu produkcji zapewnia wsparcie w obszarze planowania oraz zarządzania wszystkimi procesami produkcyjnymi. Również dzięki współpracy z pozostałymi, a w szczególności z modułem handlowo-magazynowym, usprawniony jest obieg wszystkich informacji dotyczących danego zlecenia produkcyjnego lub pozwala to na odpowiednią analizę wszystkich procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie, dzięki czemu łatwo zoptymalizować koszty produkcyjne oraz czas przewidziany na zrealizowanie danego zamówienia. Moduł raportów oraz analiz umożliwia sprawne generowanie różnego rodzaju analiz z wielu obszarów działalności firmy, na podstawie których można łatwiej podejmować decyzje dotyczące przyszłych inwestycji oraz sprawdzać kondycję finansową przedsiębiorstwa.
Usprawnienia wynikające z wdrożenia w przedsiębiorstwie systemu Enova365 występują we wszystkich obszarach jego funkcjonowania. Co najważniejsze, firma ma możliwość wdrażania modułów stopniowo, co ułatwia odpowiadanie na potrzeby rynku oraz optymalizację procesów w firmie. Poprawnie wdrożona Enova365 w kluczowych obszarach pozwala stworzyć program uszyty na miarę danego przedsiębiorstwa.
Dzięki długoletniemu doświadczeniu we wdrażaniu systemu Enova365 od strony informatycznej, księgowej oraz kadrowo-płacowej oraz współpracy działów, która odbywa się „ściana w ścianę” GLC posiada przewagę nad innymi firmami podczas wdrożenia, uruchomienia oraz wsparcia powdrożeniowego. Zapraszamy do skorzystania z naszej kompleksowej usługi w tym zakresie.
Jossllyn Bochenko – z GLC związany od 2022 r.; obecnie na stanowisku księgowego; specjalizuje się w obsłudze podmiotów z kapitałem zagranicznym.