fbpx
+48 32 479 10 50

Organizacja księgowości w firmie

W oparciu o badanie biegłego rewidenta oraz analizę biznesową i podatkową przedsiębiorstwa przeprowadzamy kompleksowy audyt procesów księgowych. Dzięki usprawnieniu organizacji księgowości firma zyskuje bezcenne poczucie bezpieczeństwa prawno-księgowego oraz może jeszcze wydajnej realizować swoje codzienne zadania.

Księgowość

Obniżenie kosztów prowadzenia rachunkowości, zwiększenie bezpieczeństwa finansowego spółki i zminimalizowanie ryzyka nadużyć – to podstawowe cele naszej usługi.

Klaudia Derela Dyrektor Działu Rachunkowości, Executive mba

Kontakt do Twojego opiekuna:

Klaudia Derela

partner zarzadzający, dyrektor działu rachunkowości, executive mba

Co robimy?

Jak pomagamy w ramach projektu?

  • monitorujemy i analizujemy pracę poszczególnych pracowników oraz identyfikujemy tzw. “wąskie gardła”,
  • prowadzimy rzetelne testy kompetencji pracowników działu finansowo-księgowego,
  • weryfikujemy czas pracy w dziale finansowo-księgowym,
  • analizujemy obieg dokumentów pod kątem współpracy działu finansowo-księgowego z innymi działami spółki,
  • zapewniamy pomoc przy wdrażaniu zintegrowanych systemów księgowych,
  • przeprowadzamy analizę wdrożenia programu księgowego pod względem ustawień systemu oraz stosowanych schematów księgowych, usprawnień i automatyzacji (w tym automatyzacji raportowania do podmiotów zewnętrznych i na cele wewnętrzne),
  • wspieramy w ustaleniu zakresu obowiązków i podziału pracy pomiędzy poszczególne osoby w dziale oraz dostosowanie ich do indywidualnych kompetencji pracowników,
  • prowadzimy analizę jakości oraz terminowości raportów sporządzanych dla zarządu, właścicieli oraz instytucji zewnętrznych.

Na podstawie przeprowadzonej przez naszych ekspertów analizy przygotowujemy szczegółowy plan naprawczy. Towarzyszymy Klientom przy wdrożeniu wszystkich nowych rozwiązań.

Dlaczego GLC?

  • wysokie kompetencje zespołu ekspertów GLC oraz praktyczna znajomość skutecznych rozwiązań księgowych i biznesowych,
  • współpraca także w języku angielskim,
  • bogate doświadczenie w organizacji procesów księgowych, zarówno w małych i średnich firmach, jak również w przedsiębiorstwach z kapitałem zagranicznym z całego świata oraz spółkach giełdowych (NewConnect, GPW),
  • terminowość i stały kontakt.

Jestem ekspertem
w tej dziedzinie.

Skontaktuj się ze mną

Klaudia Derela

partner zarzadzający, dyrektor działu rachunkowości, executive mba

Copyright GLC

Strategia, realizacja, wsparcie Tomczak | Stanisławski